Huurder FAQ

De reguliere kantoortijden van de Servicedesk zijn:

Maandag t/m Vrijdag: 08:30 - 16:30uur
Zaterdag en Zondag: Gesloten

Naast de reguliere kantoortijden zijn wij 24/7 bereikbaar via email en/of WhatsApp.

Om uw (technische) storingen, klachten en/of vragen te melden heeft u meerdere mogelijkheden. Bij voorkeur, met oog op een complete administratie en snelste afhandeltijd kunt u ons 24/7 mailen.

Gelieve een specifieke omschrijving van uw melding, indien mogelijk/van toepassing foto’s en altijd uw locatie (etage, ruimte) inclusief contactgegevens vermelden. Ditzelfde geldt, voor zover mogelijk, voor uw melding via WhatsApp.

Email: servicedesk@propertynext.nl
WhatsApp: 085 200 73 16
Telefoon: 085 200 73 16 (in geval van spoed-/urgentie)

Wij maken onderscheidt tussen spoed-/urgente en minder urgente meldingen.

Bij spoed-/urgente meldingen moet u denken aan zaken, die niet tot de volgende werkdag kunnen wachten of na het weekend. Dit kan gaan om een liftopsluiting, algehele stroomuitval en grote lekkages.

Voor spoed kunt u ons tijdens de reguliere kantoortijden telefonisch bereiken op het algemene storingsnummer: 085 200 73 16

Buiten de kantoortijden van onze Servicedesk kunt u uitsluitend voor spoed-/urgente zaken ons telefonisch bereiken op onderstaand storingsdienst nummer:

Storingsdienst: 085 200 61 39